27 Aralık 2012 Perşembe

Orhan Gencebay 2013 Albümü Bir Ömür Dinle

Orhan Gencebay 2013  albümü dinle, Orhan Gencebay 2013 Şarkıları dinle
 şarkı isimleri
CD 1
Ajda Pekkan – Severek Ayrılalım
Athena – Bir Araya Gelemeyiz
Berkay – Dünya Dönüyor
Candan Erçetin – Beni Böyle Sev
Demet Akalın – Farkında Mısın
Deniz Seki – Benim Dünyam
Duman – Gönül
Ebru Gündeş – Dil Yarası
Emel Sayın – Hayat Devam Ediyor
Emre Aydın – Bir Teselli Ver
Hande Yener – Kaderimin Oyunu
İzel – Kabahat Seni Sevende
Kutsi – Ben O Zaman Ölürüm
maNga – Ya Evde Yoksan
Mustafa Ceceli – Yarabbim
Mustafa Sandal – Kır Gönlünün Zincirini
Nilüfer – Dertler Benim Olsun
Koro – Batsın Bu Dünya
CD 2
Nükhet Duru – Gitti de Gitti
Özcan Deniz – Vazgeç Gönlüm
Rafet El Roman – Beni Biraz Anlasaydın
Seksendört – Dokunma
Serdar Ortaç – Hor Görme Garibi
Sezen Aksu – Akşam Güneşi
Sibel Can – Bitmesin O Felek
Şevval Sam – Kahrolayım
Tarkan – Hatasız Kul Olmaz
Volkan Konak – Gurbet
Yaşar – Yorgun Gözler
Yıldız Tilbe – Aşkımı Sakla
Yıldız Usmanova – Neyi Değiştirdik ki
Zara – Dilenci
Zerrin Özer – Sev Dedi Gözlerim
Koro – Batsın Bu Dünya